Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Катализатор

    Здравейте колеги,има ли някой който да е премахнал катализатора(знам,че след 100 000км. трябва да се сменя,моята е на 130 000).Слагало се резонаторно гърне,но при някой автомобили има датчик на катализатора и когато се премахне,колата спира да върви...има ли някой с премахнат и какво е сложил,променила ли се е колата(разход,движение)и изобщо добре ли е да се прави,когато е заминал?Мерси
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

  • #2
    Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщение
    Здравейте колеги,има ли някой който да е премахнал катализатора(знам,че след 100 000км. трябва да се сменя,моята е на 130 000).Слагало се резонаторно гърне,но при някой автомобили има датчик на катализатора и когато се премахне,колата спира да върви...има ли някой с премахнат и какво е сложил,променила ли се е колата(разход,движение)и изобщо добре ли е да се прави,когато е заминал?Мерси
    Колега , да нямаш предвид ламбда сонда , ако говориш за нея , тя е преди катализатора , незнам точно наще коли 98-99 год. да имат датчик за катализатор , аз също тези дни ще го режа моя колата е на 191 000 км, и няма начин тоз катализатор да е вред.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #3
      Аз имам лампичка на таблото за висока температутра в катализатора и даже един път ми се стори ,че светна за части от секундата. Незнам обаче дали тая лампичка си има специален датчик или взема някакви данни от ламбдата ?
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
        Аз имам лампичка на таблото за висока температутра в катализатора и даже един път ми се стори ,че светна за части от секундата. Незнам обаче дали тая лампичка си има специален датчик или взема някакви данни от ламбдата ?
        Само да питам това на какъв автомобил е - защото незнам да има такъв с такава ламба произведен на ботуша
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Само да питам това на какъв автомобил е - защото незнам да има такъв с такава ламба произведен на ботуша
          На GTV-то е. Може и аз да не съм наред с очите ,но лампата изобразява нагрято гърне. Нямам снимки в момента ,но след няколко дена ще постна
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
            Аз имам лампичка на таблото за висока температутра в катализатора и даже един път ми се стори ,че светна за части от секундата. Незнам обаче дали тая лампичка си има специален датчик или взема някакви данни от ламбдата ?
            И аз не съм чувал за такова чудо.

            А колкото до катализатора, аз моя съм го махнал отдавна и не съм усетил кой знае каква разлика, нито като разход, нито като вървеж.

            Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
              И аз не съм чувал за такова чудо.

              А колкото до катализатора, аз моя съм го махнал отдавна и не съм усетил кой знае каква разлика, нито като разход, нито като вървеж.
              Не съм казал,че нашите автомобили имат такъв датчик,а,че има автомобили,който съм чувал,че имат и незнаех за нашите дали са такива...значи след като няма ефект след премахването му няма смисъл да го свалям...бяха ми казвали,че ако е заминал при премахването му колата почвала да върви по-добре и да гори по-малко,но явно не е така...или?Незнам какво да правя,да го махам или не?
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

              Comment


              • #8
                За това между инжекциона и маслото говоря

                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #9
                  Да махна катализатора е първото нещо кето правя като взема кола и разлика във вървенето има
                  ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                  Comment


                  • #10
                    Само да не е на психическа основа ,че върви повече с махнат катализатор!
                    личен опит,преди две години махнах на Бравата катализатора защото глъхнеше нещо(проблема беше на друго място) но реших да го махна.ефект нулев.

                    бравата е с1.4 мотор и броих досто пари за нея като двегател е слънце но разлика след махането на катализатора никаква.даже сам си го свалих и изчовърках керамичните клетки вътре докато остана само празно гърне.освен че след 3000 оборота стана малко по шумна все едно че съм със спортно гърне и припуква като WRC колите като и пусна газта друга промяна нямяше.сега съм намислил да отделя пари и да си взема резонаторно гърне или да набия идна тръба през цялото гърне поне няма да върти газовете вътре и да ми шуми.
                    така че въпрос на личен избор махането на катализатора.а и щом е с керамичен елемент вътре нищо му няма,виж ако е с метален елемент има вероятност да се стопи вътре и да пречи виждал съм снимки на стопен елемент.моя например даже не беше задръстен ,щото като надуш с уста и през клетките свободно си излизаше въздух.така че няма как да ти задръства колицата.друг е въпросът вече колко ефективно се справя с въглеродните емисий след 130 000 но тва е друг проблем.
                    преди два месеца се сдобих и аз със алфета 156 1.8 мотор чесно не бих и махнал катализатора освен ако някой не ми плати за резонансно гърне.
                    brava 1.4 sx
                    alfa 156 1.8

                    Comment


                    • #11
                      Значи не ти е бил запушен катализатора , като се запуши колата е мн мудна имах волво в40 2.0 турбо като му махнах катализатора имах чувстовто че съм му сложил чип
                      ALFA ROMEO GTV 2.0 TS / Punto GT3 8V / BMW 530D E60

                      Comment


                      • #12
                        Да се похваля и аз - днес разкарах катализатора на колата от подписа. Иначе я карам 30к км вече, пък колко км е колата едва ли някой знае... та майстора като ми показа на какво мяза лошо ми стана. Ефектите са два: пропуши черно /изчиства се явно/ и си дърпа до 4400-4500.. преди на 3800-3900 спираше да върви, само бучене. Иначе си дърпа по същия начин, просто по дълго, на 3та до към 120км/ч горе долу.. Мисля че си струваше операцията
                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD '99

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                          На GTV-то е. Може и аз да не съм наред с очите ,но лампата изобразява нагрято гърне. Нямам снимки в момента ,но след няколко дена ще постна
                          Чак сега намерих време отново - та по темата значи ламбите които при контакт не светят означава че са неактивни и по-принцип няма ГТВ с температурен датчик на катализатора който да му казва кога е прегрял Дори мойто което има 4 катализатора (имаше) няма такава ламба и като има проблем свети чека на мотора
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            не искам да споря с турбо човека, но в книгата на моята в описанието за иконките на таблото на въпросната лампичка пише следното: "Eccessiva temperatura catalizzatore"...
                            са не знам как я мери тая температура и какво е според него "ексцесивна" ама е факт и ако искаш ще ти донеса книгата другия път като идвам да го видиш

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Чак сега намерих време отново - та по темата значи ламбите които при контакт не светят означава че са неактивни и по-принцип няма ГТВ с температурен датчик на катализатора който да му казва кога е прегрял Дори мойто което има 4 катализатора (имаше) няма такава ламба и като има проблем свети чека на мотора
                              Ясно ,но защо тогава са я сложили тая иконка там
                              Явно са имали намерение да я направят като хората ,ама нещо не им е достигнално и сме си отсанали само с иконката
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Fiat Bravo II 1.4 90hp
                              sigpic
                              Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                              Comment

                              Working...
                              X